2017. február 21., kedd

A térdsérülésem

Az egész azzal kezdödőtt, hogy sítáborba mentem.
Képtalálat a következőre: „módhatározó”A balesetem a második nap esett meg. Úgy történt az egész, hogy délután egy KÉK pályán elestem.
Az időjárás is közbejátszott, mert szakadt a hó, és óriási köd volt. Mivel sok friss hó volt, a balra fordulásnál összecsúszott a lécem. A bal lécem lecsatolt egyből, a jobb meg nem. A jobb lécem orra beleállt a hóba, ezért kifordult a lábam.
Feldagadt a térdem, picit elszíneződött és TŰZ MELEG volt.
Másnap nem síeltem. Aznap délután vittek el az orvoshoz. Ott megröngenezték, hogy a csontom megsérült-e...(Engem az lepett meg, hogy mekkora tisztaság van a dokinál.)
Kaptam rögzítőt és egy kenőcsöt. Másnap már féligmeddig rá tudtam állni a lábamra, ezért síeltem.

A tábor után már kezdett csillapodni a fájdalom, amikor egyszer mentem fel a lépcsőn, ÚJRA nagyon elkezdett fájni.
Anyukám elvitt egy ismerőséhez, aki megvizsgálta a lábam, és kiderült, hogy a belső keresztszalagom sérült meg. De mivel így nem tudnak pontos diagnózist mondani, ezért MRI-re küldtek.
Sajnos, van rá esély, hogy műteni kell, de még semmi sem biztos.

 Remélem, minél hamarabb rendbe jön!
Orosházi Annamária 7/b

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése