2017. január 31., kedd

Harry Potter
A könyv és film közötti különbség

Képtalálat a következőre: harry potter és a bolcsek kove
A saját véleményemről szeretnék írni, és nem arról, ami a világhálón található.
Menjünk szép sorjában.!

Harry Potter és a bölcsek köveKéptalálat a következőre: harry potter és a bolcsek kove
Igaz, ez csak egy kis észre vétel, de a filmben, mikor Harry megkapja a Nimbus 2000 seprűt, Hedvig, a bagoly hozza, VISZONT a könyvben egy iskolai "futár" adja le a csomagot.

HP és a Titkok Kamrája
Ebben a részben inkább hiányoltam, mintsem találtam volna valamit:(
Személy szerint én örültem volna, ha a filmben lenne egy- két poén úgy, mint a könyvben.
Például amikor Harry Dursley-éknál van nyáron, az udvaron ül és a pálcája a kezében van. Odamegy hozzá Dudley, és azt mondja, hogy "te itt nem varázsolhatsz". Erre Harry felemeli pálcáját, és elkezd hamis varázsigéket mondani pl.: "abra kedabra" meg ilyesmiket. Ezt most sajnos nem tudom úgy átadni, ahogy a könyvben található, de olvassátok el, mert megéri!

Mellékesen annyit, hogy a filmben nem tudunk meg semmit Voldemort, vagy másnéven "akit nem nevezünk nevén" szüleiről. Ez a könyvben a hatodik részben található, azon belül is első sorban A Gomold ház című fejezetben.
Ugyanígy vagyok James-Lily házaspárral, Harry szüleivel.

Ha ti is találtok ehhez hasonló észrevételt, akkor hozzászólásban írjátok meg nekünk!

Orosházi Annamária 7/b


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése