2018. február 19., hétfő

A FELVÉTELI!!!!!!!!!!

Képtalálat a következőre: felvételi középiskola
Január 20. óta sokszor kérdezték tőlem, hogy "Hogy sikerült a felvételi?".  Az első két héten úgy beszéltem róla, mint egy rémálomról. Most, hogy már egy hónapja túl vagyok ezen, teljesen másképp állok hozzá a dologhoz. Akivel addig nem beszéltem, úgy adtam elő azt a napot, hogy egy nagy kaland volt az egész. 
Több hónapig készültem arra az egy napra. Matekból megérte, de magyarból....szerintem feleslegesen. Aki látta a nyolcadikos magyar írásbeli feladatsort, értheti. Olyan kérdések voltak, amik nem nagyon tartoztak a tananyaghoz. Pontosabban kettő feladat volt, ami igényelt felkészítést, de azok se többet, mint FÉL TANÉVET. Igen, ennyit készültem rá. 
Huszadika előtt nem nagyon izgultam, bár az utolsó éjszaka borzalmas volt. Nagyon rosszul aludtam, teljesen leblokkoltam, és nem voltam képes relaxálni. Az az egy gondolat nyugtatott, hogy másnap délután már túl leszek mindenen, és a barátaimmal lehetek.
És tényleg így volt. Mivel tudtam, hogy nem számíthatok kiemelkedő pontszámra, ezért nem lepett meg, hogy összesen 65 pontot értem el. A többieknek sem lett sokkal jobb, úgyhogy már nem rágódom rajta. 
Most a szóbelikre készülök, amik lassan elkezdődnek.
Úgyhogy lesz még egy-két álmatlan éjszakám. J

Orosházi Annamária 8/b


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése